Monday, February 10, 2014

jubah cotton Rm 45!!!! & free tudung !!

hasil karya; E-ra paSha pada 5:22 PM 1 000 orang nak tahu rahsie e-ra
suka pakai jubah cotton?????
 meh3!! 
iera ada tawaran hebat untuk semue..

penghabisan stok!!

siape cepat die dpt..


ONLY RM 45!!! 
and dapat FREE TUDUNG!!
(excluded postage)

nak tempah pon boleh =)

ape2 soalan bole pm iera d FB or wechat je.. (ID: ierapasha2)

Tuesday, January 14, 2014

Giveaway Birthday Azhafizah

hasil karya; E-ra paSha pada 12:31 AM 2 000 orang nak tahu rahsie e-ra

< click baner untuk join >

setiap peserta akan dapat hadiah!!!
nak tahu hadiahnye ape? check here

due date : 7 feb


Friday, October 18, 2013

hasil karya; E-ra paSha pada 10:43 PM 1 000 orang nak tahu rahsie e-ra


trial by iera_pasha on GoAnimate

Wednesday, September 4, 2013

wordless wednesday

hasil karya; E-ra paSha pada 7:12 AM 2 000 orang nak tahu rahsie e-ra
 


nota kaki:
sangat comel!! tp x smue ade muka comel mcm ni kan??..
 bersyukur jela sebab ade muke yg sempurna walaupun muke kite biase2 je..-)

Tuesday, September 3, 2013

Jom kawen!

hasil karya; E-ra paSha pada 8:39 PM 1 000 orang nak tahu rahsie e-ra
 
selamat malam pembaca blog sekalian =)

malam ni e-ra nak share sikit kat korang semua mengenai KURSUS KAHWIN..
kenapa e-ra nak share?
1. sebab e-ra tiba2 di wajibkan ambil kursus tersebut di kolej tempat e-ra belajar..
2. saje kongsi ilmu sikit..

mungkin ade di antra korang semua kan yang tertanya-tanya..
*perlu ke kursus kawen bagai ni?
*tak boring ke? kan denga ceramah..
*diorang ceramah pasal ape je?

dah terlanjur e-ra cari2 information pasal tu e-ra pon nk share la sikit yang mana e-ra dapt tu kt korang..
 cekidout!

PENGENALAN
  • Di Malaysia terdapat 2 jenis kursus perkahwinan diperkenalkan kepada semua warganegara. Bagi masyarakat Islam Kursus Pra Perkahwinan adalah Diwajibkan bagi pasangan ya g ingin berumahtangga. Manakala bagi masyarakat bukan Islam, ianya boleh dibuat pilihan samaada menghadiri Kursus Pasca Perkahwinan atau tidak perlu.
  • Bagi masyarakat Islam, Kursus Pra Perkahwinan yang wajib dihadiri sebelum mendirikan rumahtangga biasanya dilaksanakan oleh Jabatan Agama tempat masing-masing atau dilaksanakan oleh badan-badan swasta yang telah diberi tauliah oleh Jabatan Agama. Pengisian bagi kursus ini telah ditentukan oleh Jabatan Agama dan para peserta akan dibekalkan dengan modul Kursus Pra Perkahwinan Islam dari Jabatan Agama.
  • Bayaran akan dikenakan kepada peserta kursus bagi proses penyediaan buku modul, sijil dan lain-lain.

APA YANG DI BENTANGKAN DI DALAM KURSUS?
  • Kursus ini dapat member pendedahan awal alam perkahwinan kepada peserta yang ingin berumahtagga.
  • Kursus ini juga dapat memberi panduan kepada peserta tentang cara menguruskan proses perkahwinan daripada permohonan pernikahan hingga ke hari pernikahan.
  • Para peserta juga akan diberi panduan bagi mempersediakan diri untuk menghadapi alam perkahwinan dan tanggungjawab membentuk sebuah keluarga serta menguruskannya.
  • Kursus ini juga memberi panduan bagi menghadapi konflik dalam rumahtangga dan cara mengatasinya dengan berkesan.
so macam menarikkan?
banyak input yang kita akan dapt nanti..
kite pergi ni bukan semata-mata untuk kawen ok! kalau sekadar nak menambahkan ilmu pengetahuan pon ok jugakkn?
at lease kalau orang yang dah kawen mintak pendapat kita or etc kite tahu la ape yang kite nak buat kan?

info lanjut dan sumber : http://www.ikbnpg.gov.my/


psssstttt..kate nye orang johor wajib yer? so jom ramai2 pergi..heee.. 

e-ra dpat harge student RM80 ..ok la kan?

(sebelum tu jangan lupe isi borang dulu yerr =)

nota kaki:
nak pergi bukan bermakna gatal ok!! KEWAJIPAN~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template