Wednesday, August 28, 2013

Aidilfitri 2013 - KPM Bandar Penawar

hasil karya; E-ra paSha pada 10:03 PM 0 000 orang nak tahu rahsie e-ra
 
selamat hari raya!!!

seperti yang kita sedia maklum..
kebiasaanya pada bulan syawal ini ramai yang mengadakan majlis sambutan hari raya kan?
contohnya institusi pendidikan, sektor awam dan swasta. Boleh di katakan semua akan mengadakan majlis bagi menyambut aidilfitri. 

oleh itu, kpmbp juga tidak ketinggalan untuk mengadakan majlis sambutan hari raya..
pada tahun ini, tema majlis adalah tradisional dan masquerade.
ape itu masquerade? alaa yang topeng2 tu..
sebenarnya, sambutan aidilfitri ini banyak memberi manfaat kepada semua orang..
antaranya:

1. Mengeratkan lagi hubungan silaturrahim sesama kita.2. Memberi peluang kepada orang bukan islam untuk merasai makna aidilfitri.3. Memperkenalkan juadah hari raya.

so tak salah kan kalau kita mengadakan sambutan aidilfitri?
tetapi jangan lah terlalu berlebihan atau membazir..

jom usha gambar sambutan aidilfitri 2013 di KPMBP (tempat iera study)..

pertandingan bilik tercantik
(bilik iera)

(ok..muke sngt gelap mase tu..sila abaikan)

nota kaki: jumpe di next entry ye =)

header tajaan lagi

hasil karya; E-ra paSha pada 9:21 PM 0 000 orang nak tahu rahsie e-ra
selamat malam pembaca blog sekalian =)

apa khabar? sihat semua?

alahamdulillah.. e-ra dapat sponser header lg..
dan terima kasih banyak kepada empunya badan yang sudi sponser header walaupun e-ra dah tak aktif berblogging..

tadaaaaa>
(header baru e-ra)

lawa tak? simple tp nice kan?
rasenye tu je kot untuk entry kali ni..
just nak berterima kasih kepada tuan badan (lain kali buatkan lagi yer..hehe) 

nota kaki:
kekok naktulis entry
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template