Thursday, July 26, 2012

teman mr jantung hati study !

hasil karya; E-ra paSha pada 10:26 PM
hollaaa~
selamat malam semuaaaa..
heeee rasenye da lame e-ra x updte blog ni kan??
al- maklumlaa keadaan yg teramat sangat sibuk sekarang ni..

so malam ni e-ra study dgn mr jantung hati..
(tapi e-ra x study ape pon..dok sibuk type entry ni ade la)

kesian tengok dekat mr jantung hati..
macam susa sangt jek nak buat assment dye tu..
(x pe2..e-ra bg support dari tepi ye cik abg syg..heheh)

muke2 ketat dan pelik pon di pamerkan mr jantung hati..
so nak tengok x muke budak dip logistic sem 5 buat assemnt mcm mane?
(shhtttt~ snap dalam diam)
 ok see..
ade budak cute tudung puteh sebok2 interframe..
hahahahah..

*sila abaikan budak cute itu yer~

2 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

jal on July 26, 2012 at 11:02 PM said...

wahh untuk dekat cik abg tu, ada orang teman dia buat kerja mesti tak ngantok time buat assement tu kan

~Eizny Ejan~ on July 31, 2012 at 10:36 PM said...

korg 1 kolej ke???
Bapak ar UNTUNGLA!!!
hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template