Monday, April 30, 2012

wanita paling cantik 2012..

hasil karya; E-ra paSha pada 7:14 PM

halloooooo..
bagi wanita2 d luar sane mesti teringin kan nak jadi wanita paling cantik kn??

tapi harap maaf bagi tahun ni..
dah ade da wanita paling cantik..
heee..(cube tahun dpn)

menurut pakcik google..
yang paling cantik pada tahun 2012 ialah 
BEYONCE!!!

errrr tapi betol ke???

majalah PEOPLE..


kata beyonce:
“Saya merasa lebih cantik dari apa yang pernah saya rasakan sebelumnya karena saya telah melahirkan. Saya belum pernah merasa begitu seberarti ini sebelumnya, saya merasa memiliki sebuah tujuan di bumi ini.”

errrr cantik k??
hahahahha no cmmnt..
kalo yang ni cantik x??
heee..
hahahahahahahah..

tapi alhamdulillah kate mr syahmi era cantik!!
heee yeaaa..(entah2 nak sedapkan aty era je..=( )

sebenarnye siapa pon anda..
anda tetap cantik..
kerana Allah telah menciptakan hambanya dengan sempurna..
so korang cantik juga =) 
bukan beyonce sorang heee~

ok la tq 4 reading..


  

0 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template