Tuesday, March 15, 2011

jejaka SEMPURNA!!!

hasil karya; E-ra paSha pada 7:00 PM
ASSALAMMUALAIKUM..
ok sebelum e-ra bukaka topik kite hari ni..
e-ra nk cerite skit dgn korang semua..(cbe cter3)
hahaha dh mcm STORY TELLER la plk e-ra ari ni..
asyik bercerite je an??

JEJAKA SEMPURNA..
kisah ni berlaku kira seminggu yang lepas..
di SALON KECANTIKAN xxx xxxx
mase 2 kira2 jam 11 pagi..
seorang gadis telah berkongsi pandanganya tentang JEJAKA IDAMANYA bersama teman-temanya..
"jejaka yg yg akn berkahwin dgn aku nanti.mestilah bersinar apabila berhadapan dgn ssiapa shja.
Dia mesti pandai bermain muzik & pandai menyanyi.Dia juga mesti pandai berjenaka & disukai ramai.Yang plg penting,dia mesti Selalu berada di rumah!"
lantas,seorng mk cik2..lingkungan 50-an yg mendengar perbualan mereka..
berkata..
"alaaa..buat ape sush2..beli TV habis cerita!!!"

ok berbalik 2 our topic..
moral value yg boleh kite kaitkn dgn tjuk entry kite pd kali ni..
tiada manusia yg perfect..(ape ko ingt ko da perfect sgt??haha)
x usah la mencari manusia yg perfect..
sebab kite sendiri x perfect kn??
kalau dah byk sgt ciri2 yg kite nk kt sseorang 2..
almatnye x laku2 la kite..hahah

CUBALAH UNTUK MENERIMA SEGALA KEKURANGAN YG ADE PD PASNGAN ANDA..
JDKN IA SEBAGAI SLAH 1 SISI UNIK YG ADE PD DIRINYA..
KERANA..
KITA X BOLEH NK SURUH SESEORANG 2 MENJADI SEPERTI YG KITA IMPIKAN!
SETIAP ORANG MEMPUNYAI KELEBIHAN MSG2..

bak kata DR.HJ. FADZILAH KHAMSAH>> renung2 kn..&selamat beramal.. =)))

0 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template