Saturday, June 4, 2011

Mas Ahmad Safwan x cukup 1 blog???

hasil karya; E-ra paSha pada 11:04 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!!

hollla3!!!
selamat malam semua..
malam2 ni e-ra still taip entry..
hehehe..

ok..
korang kenal x MAS????
alaaa blogger famouze 2..
wee~
kalo x kenal boleh terjah kt>

ok mas ni still 18 tahun..
tapi dah famouze mcm bro BEN ASHAARI!!
ahah x percye??
percyalah!!!

baru2 ni e-ra ade terdnga cte pasl mas nk stop berbloggng!!
tapi btol ke???
hehe~
korang g cari tahu sendiri la ye..

& tadi!!
e-ra singgh jap la berteduh kt blog mas..
sambil 2 dok bace2 la yg mas conteng2 kt blog dia..
rupenye mas dah ade blog baru!!!!
ADKAH MAS X CKP 1 BLOG????

ekhh SALAH!!!
BUKAN daaaaa
mas sebenarnye sedang buat "experiment" haha..
nk tahu blog mana yg lebh memberansngkn!!

ok ni blog mas yg baru>

(click)

waaaa~
yez!!
mas alwayz dgn kreateviti nye yg superb!! meletop!!!
blog baru mas ialah mas x zone..
katanya:  kenapa mas gunakan mas x zone ?
.sebab Zone X nie dia macam suatu yang unik , suatu yang memang versatile laa senang cerita.

.dan paling penting , tema keseluruhan dia adalah arrow/anak panah , mas akan gunakan benda nie dalam blog mas yang ke-2 tu , so amacam ?


.jap , kenapa mas buat blog baru ?
.mas saja nak mencuba untuk hosting wordpress dan mas nak wujudkan blog itu untuk bersaing dengan blog mas yang ini , nak tengok perubahan tu ketara atau tidak ~


.dan jangan persoalan isu yang baru dalam blog ini yer , so kita nantikan perubahan drastik yang mas akan cuba lakukan yer !
haaaaa sekarang dh tahu kn???
so dah x payah nk bunyi2 lagi kenapa mas buat blog lagi..
ape tnggu lagi???
jom same2 kite follow blog baru mas:

*NOTA KAKI: e-ra jadi follower k-20!!!!

0 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template