Tuesday, May 22, 2012

ayat-ayat untuk pasngan korang~

hasil karya; E-ra paSha pada 10:29 PM
jom try usha ayat kat bawah ni..
yang mane best tu sila lah gunakan untuk pasangan korang..
semoga semua sentiasa happy disamping yang tersayang~

*Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I..

* Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

* I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?
H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang 

* Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

*Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta..

*
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.

*Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat, dan kemarahan menjadi rahmat.




 

1 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

CikMai on May 22, 2012 at 10:36 PM said...

comelnyaaa ayat,,,muehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template