Friday, May 18, 2012

bila hati ini kau sakiti !!

hasil karya; E-ra paSha pada 6:12 PM
 

sesakit mane pon hati seseorang perempuan itu disakiti oleh yang tersayang , mungkin akan ada kemaafan yang akan diberi seandainya cinta nya sangat tulus terhadap lelaki tersebut . sukar untuk seseorang perempuan itu melupakan cinta yang dianggap agung baginya . namun , hanya dianggap sampah oleh si lelaki . 

sesakit mane pon hati seseorang perempuan itu disakiti oleh yang tersayang , mungkin dia akan terus mengejar cinta yang tak pasti dari si lelaki . cinta yang dipuja itu akan terus dipuja tanpa rasa putus asa . tanpa sekelumit pon rase ingin mengalah . siapa kata perempuan lemah ? 

sesakit mane pon hati seseorang perempuan itu disakiti oleh yang tersayang , mungkin die akan terus menghantar SMS , walau sekadar ucapan 'selamat malam' atau 'selamat pagi' kepada si lelaki . bukan untuk menggangu tapi rasa ingin tahu yang tinggi . 

sesakit mane pon hati seseorang perempuan itu disakiti oleh yang tersayang , mungkin die akan terus mengikuti perkembangan terkini si lelaki . walaupun ia cuma menambahkan kepedihan apabila melihat si lelaki bersama yang lain , tapi itulah cara die mengubat hatinya . 

sesakit mane pon hati seseorang perempuan itu disakiti oleh tersayang , mungkin die hanya mampu memendam segala kedukaan di dalam hati nya . segala tangis dan luka tidak sesekali dipamerkan di wajah . kerana die tidak mahu kelihatan lemah di mata insan yang di cintai . die tidak mahu meraih cinta si lelaki atas rase belas . bukan itu pintanya . 





 

0 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template