Monday, April 25, 2011

segmen blog saya dari krole

hasil karya; E-ra paSha pada 9:30 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!

(CLICK UTK JOIN)

blog ni mula dihasilkan pada dicember 2010..
tetapi tidak di perdulikan/di ambil berat oleh owner blog!!
(sape owner blog?? nth3!! haha)
selepas itu..
owner blog mula mempunyai kesedaran tentang BEZNYE berblogging pada hujung JAN 2011..
dan mula aktif pada FEB 2011..
(cube kire da brpe lame..)
blog ni dicipta hanya lah untuk mngisi masa lapang owner blog sendiri..
(tapi kalo boleh jd mcm BRO BEN or ABG EQBAL ZACK..ok jgk kn??)
itulah slah silah blog ni..

ekhhh jap3..
apesal e-ra ckp SKEMA sgt nih????
aissshh ini bukan e-ra!!!
hahah..
nggee~
ok la x mao la santai2 sgt kn..
kite cool2 je..
err..

kenape e-ra ckp korang patot dtg blog e-ra???
coz e-ra penat ni weyh 'make up' blog e-ra..
buat entry2 yg meletop tok korang semue bace..
traok pic paling cute kt header 2..(cute kn?)
x kn korang x nk masok jgk kot blog e-ra???
hukhukhuk..
kesian la kt blog e-ra..
(grrr~ mencari KONTROVERSI!!)

ekh kite cite panjng2 ni korang tahu x owner blog ni sape???
ni haaa>

haaaaaa tu diaaa..
ape nak lagi???
ok ni lagi pic dye..
haaaaa comel x???

ape???
nak lagi???
ekh sudaah3..
ckop 2..
2 pic je..
bbyak nanti blogger2 boyz yg tgk 2 terpikat plk..
hahaha..
ok nak citer skit pasal owner blog ni..

@ nur shahiera nama di beri..
@ e-ra pasha panggilan diri..
@ 17 tahun berusia kini..
@ masih belum berkasih hati..

@ anak gadis mohd seni..
@ anak jati kota tinggi..
@ suka berkawan sifat peribadi..
@ sesi photoshoot menjadi hobi..

@ bukan seorang yg tinggi diri..
@ malah diri sopan sejati..
@ ade group nama stilvoll uniti..
@ kalo nak join mari la tampilkan diri..

@ niat di hati nak jadi dokter surgeri..
@ kalao x dpt, lecturer pon jadi..
@ hari2 terdetik di hati..
@ bila nak jadi mcm ben ashaari..

@ laptop menjadi teman di hati..
@ buat berblogging sepanjng hari..
@ pilih lh e-ra sebgai pilihan hati..
@ utk menjadi BLOGGER MASA KINI!!!!

(bace ala2 pantun taw)

so amcam??????
pilih jemput la singgah ke blog e-ra ye..
insyallah akan tertambt di hati,berkenan di mata,tersimpan di kepala..

2 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

krole on April 25, 2011 at 9:42 PM said...

huhuhu memang kreatif..thanks sudi join ye wak~

E-ra paSha on April 25, 2011 at 10:22 PM said...

same2 krole..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template