Tuesday, April 12, 2011

Segmen | Kalau aku ada bakat aku nak jadi ______________

hasil karya; E-ra paSha pada 3:49 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!!

 

KALAU E-RA ADE BAKAT,E-RA NAK JADI PENYANYI+NOVELIS..
hahah kenape??
coz mmg e-ra berangan nk jadi penyanyi+novelis..
kalo e-ra ade bakat sebagai seorang penyanyi,
e-ra nak jadi mcm PASHA UNGU!!

(bkn jd llki k..jd pnyanyi cm pasha!)
e-ra amat laa tersangt admire kt dye..
dye terknl,sweet,suare bez n byk lg laa..
e-ra suke lgu2 dye..
mendalm mksudnye!!
kalau laa e-ra ade bakat mcm pasha ungu,
e-ra nak duet dgn pasha ungu ke seluruh dunia kalau boleh sampai ke planet PLUTO!!!!
haaaa!!!
amcam????
ok kan????
hehe tapi jgn risau kalo e-ra dh terknl coz bduet dgn pasha smpai ke pluto..
korang2 yg mmber blogger e-ra,e-ra bgi DISCOUNT 50% tok korang bli album e-ra..
heheheh..
e-ra x lupekan korang sume pnye..
(adehh,..berangan je)

ok kalau e-ra ade bakat sebagai seorang NOVELIS plk,.
e-ra nak jd macam..
Habiburrahman El Shirazyantre novel yg beliau hasil kan ialah..
ketika-cinta-bertasbih-1
dan
dan

novel2 ni..
mmg THE BEST NOVEL laa!!!
e-ra nak sgt ade novel mcm ni..
novel yg e-ra tulis sendiri,
yg boleh memberi pngajaran kpd orang len,
yg boleh d jadikan iktibr utk orang len.
yg boleh bhgiakan orang len.
yg boleh isi mase lapang orang len,,
yg berguna utk orang len..
hemmmm
alangkah indahnye hidop e-ra!!!!!!!!

mesti bnggekan kalo gi mane2..
orang len DENGAR LAGU KITA..
orang len BACE KARYA KITA..

*NOTA KAKI: bersyukur lah kamu yg memiliki kebolehan,
yg orang lain x mmilikinya..
pupuk lah kebolehan kamu,
agar berguna utk orang lain..


2 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

b a m b a m ' s on April 12, 2011 at 3:56 PM said...

x pernah lak baca novel tuh.. tgk filem jek.. ehhehehe.. CB suka pasha unguuuu!!!! tp nak kawen dah.. ehh..hehehe

tq join! :)

E-ra paSha on April 12, 2011 at 4:04 PM said...

hehe x pnh?? bace la..bez..e-ra ade novl2 tu..siyez ly..mmg touchng abez bce novel 2..

PASHA UNGU dah kwen laaaaa..=(((

wc=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template