Sunday, August 7, 2011

cinta muka buku

hasil karya; E-ra paSha pada 9:38 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!!

selamat malam semua..
pejam celik-pejam celik dah seminggu kite puase kn??
kejap je..

ok khas untuk hari ni..
e-ra nak share dengan korang semua..
lirik lagu CINTA MUKA BUKU..
yang di nyanyikan oleh NAJWA LATIF..

mungkin korang semua dah tahu kan lagu ni??
tapi mesti ade jugak yang x tahu..
so e-ra sekadar ingin berkongsi sahaja..

 
Tajuk Lirik Lagu: Cinta Muka Buku
Artis/penyanyi: Najwa Latif
Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku


x tahu macam mana nak nyanyi??
jangan risau...
korang boleh tengok di u-tube lagu ini

2 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

sherotpetot on August 7, 2011 at 9:53 PM said...

haha lagu ni best.. layannnn

Cik Mon Kiera on August 10, 2011 at 5:49 PM said...

yes blog partner tu penting dlm berblogging. nice entry babe:))

my entry:
http://sayebuatblogini.blogspot.com/2011/08/nampaknya-semua-datang.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template