Sunday, August 21, 2011

kini dia yang bertahta !!!

hasil karya; E-ra paSha pada 2:16 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!!

alhamdulillah..
kita sudah semakin hampir dengan hari kemenangan kita..
tinggal 9 hari saje lagi kan??
begitu pantasnya masa berlalu..

bertahta di hati???
hahah..
2 lagu farahdiya..
suke lagu 2!! =)

ok dah lari topic!!
haha sowy3..
berbalik pada tajuk entry e-ra hari ini..
DIA YANG BERTAHTA KINI..
err ni bukan cerita pasal raja naik tahta ye..
haha..korang kang salah paham pulak...
ni cerita pasal seorang lelaki..
yang kini bertahta di hati e-ra..
[wahahahah..ayat x boleh bla btol kan?]

bagi pembace2 setia blog e-ra..[err ade ke yg bace??hah persan]
korang mesti perasan kn??
e-ra x pernah buat entry pasal 
PAKWE / BALAK / BF dll..
btol x??
dekat blog e-ra ni pon e-ra tak pernah tepek muke2 BF e-ra..
kn?
mesti korang tertnye2 e-ra ni x de bf ke?
err n what so eva la kn..
almaklomla..
kan sudah menjadi TREND blogger2 zaman sekarang
untuk tepek kn pic2 BF/GF dyorang dekat dalam blog..
then..
buat entry2 special utk bf/gf dyowg..

hehehe..
actually..
e-ra saje je x nak tepek2 muke bf e-ra dekt blog..
[inginkn kelainn..wahahhaah]

so..
sempena hari raye yang semakin hampir ni..[x de kene mengene langsung]
e-ra nak kenalkn kat korang semua..
seorang lelaki yang kini bertakhta di hati e-ra..
[weeewiiitttt..=P]

siapakah dia???
dia adalah --->>


ekh ni pasha ungu!!!!!
hahahahaha
opssss salah plk..
bukan2..

ni ha-->
haaaaa tu diaaaa..
hahah..
ni baru btol bf e-ra..
AHMAD SYAHMI B.ZULKIFLI
seorang blogger jugak..
[wee~ finally dpt jgk e-ra cple dgn blogger..heheh]
e-ra knl die ni..
di facebook..
[wohooii cinta muka buku!!]

kenal punye kenal punye kenal..
si dia berjaya mencuri hati e-ra..
haha..ngee~!

so alhamdulillah..
sekarang kmi sudh pon cple..[walaopn mule2 e-r ajual mahal..hhaha]
wee~! dia lah 1-1nye orang yg sllu faham e-ra sekarng.. [seleps famly]
n dia dh berjye buka semula pntu hati e-ra.. [weex! haha copy ayat novel]

err ape lgi nak citer ek??
er itu je kot..
so lepas ni..
x de la ye yang tanye2 lagi status e-ra..
hehe..

(CLICK UNTUK KE BLOG DIA)

last word 4 him:
thankz cz be A part of my life..
thankz cz alwyz be on my side..
thankz cz evrythng tht u hve done 4 me..
I LOVE U SOOOO MUCH!!
no-1 else..
just u..till the end =)


*NOTA KAKI:
harap maaf jika entry ini terlalu jiwang..
hehe
just want 2 show him..
how much i love him!!

4 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

Queen F on August 21, 2011 at 10:32 PM said...

pernah dengar tapi tak pernah sampai lagi.. btw oh felda air tawar ada banyak eh? baru tahu.. hehe btw selamat berhari raya bersama yang tersayang :)

E-ra paSha on August 21, 2011 at 10:57 PM said...

yup..air tawar ade..1,2,3,4,5 =)

Syahmi on August 23, 2011 at 4:41 PM said...

thankz syg.. b x tau nk ckp ap da.. love u so much syg!

E-ra paSha on August 23, 2011 at 4:51 PM said...

most welcome B..=)) love u 2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template