Monday, July 18, 2011

e-ra nak buat bloglist baru !! ade sape2 yang nk berkolaborasi dgn e-ra??

hasil karya; E-ra paSha pada 3:35 PM
ASSALAMUUALAIKUM!!!

ok entry kali ni simple je..
e-ra nak ckp..
yang e-ra nak buat bloglist baru..
hal ini berlaku demikian kerana bloglist e-ra 2 sudah bersarang..
so kena di perbaharui lah ye..
hehhe..

so ade sape yang nk berkolaborasi dgn e-ra untuk buat bloglist ni??
e-ra saje2 nk try berduet plk..
inginkan kelainan..
x salah kan??
eheh..

ok jika berminat sila comment di entry ni..
n e-ra akan terjah blog korang..
wee~
jom bergabung dgn e-ra..

6 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

tyhafyha on July 18, 2011 at 3:40 PM said...

jum2

Fadzlina Zaman on July 18, 2011 at 3:44 PM said...

nak nak. hihi ^^

mohdhazlan Dreadlock on July 18, 2011 at 4:12 PM said...

nak2 ..jum

Admin on July 18, 2011 at 4:26 PM said...

Salam.
Aha ... saya leh kolaborasi, mana2 blog yang tersenarai tu, saya nak, akan diletakkan di blog saya lagi satu .. blog jom terjah ... :)

dan saya akan gunakan mana2 blog yang menarik untuk ditonjolkan dalam blog Bangku Kosong..

http://www.hasrulhassan.com

e-zati sofea on July 18, 2011 at 4:36 PM said...

nak join juga....heheheh ^___^

Admin on July 18, 2011 at 5:52 PM said...

Ok.. buat la dulu segmen yang era nak ni dulu, bila dah siap nanti, postkan entri dengan senaraikan semua blog2 yang masuk bloglist era, nanti beritahu saya link ke senarai tu, saya akan ambik dan masukkan dalam bloglist blog jom terjah. OK??

Blog terjah:
http://jomterjahblog.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template