Thursday, July 7, 2011

last year ambil gambar kelas =(

hasil karya; E-ra paSha pada 7:17 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!!

ok hari ni e-ra nak tunjukkan  kt korang semua gambar kelas e-ra..
heee baru je snap ni..
hem memandangkan ni last year e-ra kat sekolah tu..
so gambar ni pada e-ra gambar paling bermakne..



pic sengaja e-ra x edit..
kerana ingin mngekalkan keORIginalan nya..

so ni jela pic2 nye k..
pic2 ni akan e-ra simpan untuk tatapan anak cucu..
hehehe..

ni la sebab nye kenapa e-ra suka mengabadikan setiap detik2 indah dengan snap gambar.
kerana gambar merupakan salah 1 cara kita untuk menyimpan kenangan..
so..
same2 lah kite mencipta SEJUTA kenangan manis..
untuk tatapan masa hadapan kita kelak..=))

1 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

NasZ on July 8, 2011 at 7:16 PM said...

dah follow awak..

thanx for tutorial..

minta tolong bagi pendapat bleh?

MOHD NASER.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template