Wednesday, July 13, 2011

mood : *&^%$#@!

hasil karya; E-ra paSha pada 6:59 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!

mood e-ra sekarang tengah bercampur aduk..
ishhh..
bukan nasi campur ye..
hahah..

ok sekarang e-ra dah ok sikit pasal PLKN 2..
e-ra rase e-ra x de la malang sangat dapat PLKN 2..
yela..
bukan senang e-ra nak dapat kan??
bukan semua orang dapat PLKN kan??

1 hari ni e-ra dapat banyak pandangan daripada member2 semua..
alhamdulillah..
semua cerita kebaikan PLKN..
thankz ye..
n terima kasih yang x terhingga yg komen kat entry e-ra sebelum ni..
itu dah boleh menaikn semangat e-ra untuk ke PLKN..

nanti..
e-ra akan dapt pengalaman..
e-ra akan dapat kawan baru..
e-ra akan dapat kenangan..
eee macam2 lagi la kan??
x pe..
biarlah ade orang kate "AKU BERUNTUNG X DAPAT PLKN"
tapi e-ra nak cakap..
"AKU LAGI BERUNTUNG DAPAT PLKN"

ok dah3..
x mahu nak citer banyak2 lagi
ishh dah 2 hari citer pasal PLKN x abez2!!
pasal PLKN ni mood e-ra dah jadi campur aduk..
grrr~

ape2 pon mintak2 e-ra dapat dekat tempat yg dekat2 je...
kalau ikot hati nak dekat MERSING or PAHANG..
kenape???
heheh ade laaaa..

oh ye sebelum lupe..
esok hari sukan sekolah e-ra..
so SYARIKAT LUCKSMINE HOLDINGS..
(kelab tunas bestari smk laksamana)
akan mengadakan jualan..!!!
so e-ra esok kene kt bahagian jual JAGUNG!!
weee~
JAGUNG2!!! JAGUNG3!!! MARI BELI JAGUNGGG!!
hahahaha
praktis suare..

1 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

kambeng.karbonat on July 14, 2011 at 1:16 PM said...

kk datang sini,rindu nya blog ni. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template