Monday, July 4, 2011

mate hantu!!!

hasil karya; E-ra paSha pada 4:19 PM
ASSALAMMUALAIKUM!!

halooo3..
e-ra di sini..
sorry yg teramat sangat..
sebab e-ra dah beberapa hari x mengupdate blog ini..
sebab e-ra pergi rumah maklang e-ra yang baru mengadakan walimatulurus 2 orang puteranya..

ok nak dijadikan cerita..
e-ra pon pergilah kan malimatulurus cousin e-ra 2..(seremban)
tibe2..
dalam syok2 berpose..
ade pulak la adik sedare e-ra cakap macam ni>
"akak2..kenape mate akak macam hantu??"
wahahahhahahaha...
walaupun hati sedikit membara mase 2..
dengan penuh keayuan e-ra menjawab soalan kanak2 itu..
"adik2..ni bukan mate hantu dik..ni mate kucing"
terus budak 2 gelak je..
dalam hati: perghhh penat2 aku solek dekat 1 jam..
boleh pulak die kate mate aku macam mate hantu..aishh sabo jela..

ok nak tengok betape cun nye e-ra mase 2??
(ayat perasaan..hahaha)
ha ni amek ni apebile pic ini di zoom kan ke mate..
>

haha ade macam mate hantu ka???
ishh3..
ok bagi adik2 yang lain..(macam e-ra dah tue sangat je..ahaha)..
kalau nak buat mate "hantu" macam ni korang boleh tengok tutorial di>

OR..

korang boleh jgk tengok di>

so ape tunggu lagi??
jom try buat mate hantu..
heheheh..
opss mate kucing la..
or name sebenarnye..
CAT EYES..

e-ra suke buat mate macam ni..
sebab x nak mate e-ra nampak sepet..
so nampk la bulat sikit..
ehehe..

~jumpa di lain entry~

2 000 orang nak tahu rahsie e-ra:

wan or sean on July 4, 2011 at 4:34 PM said...

takziah,.,,
hoho,,mata hantu,,alamak..lari

Adam Idris on July 5, 2011 at 8:22 PM said...

nak buat muhasabah diri bagus ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

akulah E-ra paSha*_* Copyright © 2012 Design and Graphic by E-ra Pasha Template